41. Pametna špica – Osobni brending

41. Pametna špica – Osobni brending

U četvrtak, 16. siječnja 2025. godine, održana je u Koprivnici 41. Pametna špica pod nazivom “Osobni brending – od startupa do pozicije na tržištu”. Ovaj događaj pružio je studentima Sveučilišta Sjever, kao i svim drugim zainteresiranima, jedinstvenu priliku za stjecanje novih znanja o brendiranju, pozicioniranju na tržištu i vještinama komuniciranja.

Predsjednik Špice, dr. sc. Saša Petar, nazočnima je približio temu na zanimljiv i pristupačan način te naglasio glavne značajke kvalitetnog i uspješnog brendiranja.

Dodatnu dimenziju događaju dao je marketinški stručnjak koprivničke Podravke dr. sc. Zvonimir Pavlek, čije je predavanje bilo iznimno inspirativno. Pavlek, profesor u mirovini ali danas konzultant za marketing i prodaju, poznat je po tome što je utemeljio funkciju marketinga u Hrvatskoj te prvi uveo modernije pristupe organizaciji prodaje, unapređenju prodaje, kao i product i brand managementu.

Posebna je pozornost posvećena predstavljanju najnovije knjige profesora Pavleka pod nazivom “Vještine uspješnog komuniciranja”. Knjiga, izdana krajem prošle godine, istražuje sve oblike komuniciranja u prodaji, uključujući komunikaciju putem medija, društvenih mreža, direktnu komunikaciju na prezentacijama te komunikaciju e-mailom i telefonom. Profesor Pavlek je naglasio važnost prenošenja emocija u brendiranju proizvoda, što je ključni faktor za uspjeh na tržištu.

Nakon predavanja profesora Pavleka, održana je panel rasprava pod nazivom “Osobni brending – od startupa do pozicije na tržištu”. Na panelu su sudjelovali prof. Zvonimir Pavlek, doc. dr. sc. Tajana Marušić, doc. dr. sc. Ana Mulović-Trgovac i voditelj panela, doc. dr. sc. Saša Petar. Panelisti su podijelili svoja iskustva i savjete s nazočnima, naglašavajući važnost razvoja proizvoda, inovativnosti i marketinških strategija, kao i hrabrosti potrebne za ulazak u svijet poduzetništva.

Student diplomskog studija Logistike i mobilnosti i član Pametne špice, Ivan Grgačić, s kolegama je podijelio svoj put od prvih koraka u poduzetništvu do postizanja prepoznatljivosti na tržištu. Njegova priča poslužila je kao inspiracija i poticaj nazočnima da se odvaže na vlastite poduzetničke pothvate.

41. događaj Pametne špice “Osobni brending – od startupa do pozicije na tržištu” pokazao se kao izuzetno uspješan, pruživši nazočnima dragocjena znanja i motivaciju za daljnji razvoj u području brendiranja, marketinga i poduzetništva. Dio nazočnih pokazao je interes i za sudjelovanje u narednim aktivnostima Pametne špice.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *