Marketing strategija za restorane

Marketing strategija za restorane

Ako ste nedavno otvorili restoran ili ugostiteljski objekt zasigurno će vam biti potreban marketing da bi se pročulo za vas. Ako već imate restoran, ali vam je potrebno povećanje prometa nastavite čitati ovaj blog.

Prije nego što krenemo sa savjetima vrlo je važno napomenuti da se korištenjem digitalnog marketinga u oglašavanju može značajno unaprijediti poslovanje, ali isto tako ako je usluga nezadovoljavajuće kvalitete možemo unazaditi poslovanje. Pitate se zašto? Online je sve transparentno i svatko može pročitati prethodne recenzije pa ako one i nisu najbolje postoji velika mogućnost da potencijalni klijenti odustanu od rezervacije stola ili narudžbe na kućni prag.

Vaš je jedini zadatak držati kvalitetu i visoku razinu usluge u ugostiteljskom objektu, a nama možete prepustiti marketing strategiju.

marketing strategija za restorane

Lokalni SEO za restorane

Google My Business (GMB) definitivno je prvi korak svakog restorana koji cilja na lokalne korisnike. Dobro optimiziran GMB može donijeti jako puno poziva i uputa za navigaciju do restorana. Vrlo je važno verificirati profil, ažurirati baš sve podatke koji se traže te je potrebno izraditi NAP citations, redovito objavljivati i odgovarati na recenzije bez obzira na to bile one loše ili dobre. Više o lokalnom SEO pročitajte u blogu Lokalni SEO. Restorani koje mi vodimo imaju zavidne rezultate, a mi ih donosimo za vas.

loklani SEO za restorane

Google Ads za restorane

Google Ads odličan je hack posebno za one lokacije gdje konkurencija još uvijek nije svjesna mogućnosti oglašavanja na Google tražilici. U takvim okruženjima moguće je svesti cijenu klika na manje od 0,50 kn. Osim toga moguće je prikazivati se najboljim restoranom u [lokacija] ili meksičkim restoranom u [lokacija]. Vi birate za koje se kategorije pretraživanja želite prikazati.

TripAdvisor za restorane

Za sve koji ciljaju na inozemne goste TripAdvisor nezamjenjiva je platforma. Gotovo svaki turist pretražuje informacije na TripAdvisoru o destinaciji koju planira posjetiti ili ju je već posjetio. Za TripAdvisor važno je verificirati ga, ažurirati sve podatke, objaviti fotografije i odgovarati na recenzije.

TripAdvisor za restorane

Oglašavanje na TripAdvisoru za restorane

TripAdvisor ima mogućnost oglašavanja, za 30,00 kn dnevno možete dobiti oko 600 klikova na vaš profil što donosi više rezervacija ili posjeta restoranu. Imajte na umu da ova taktika ne garantira rezervacije ili posjete restoranu.

TripAdvisor oglasi za restorane

Društvene mreže

Društvene su mreže odličan način komunikacije s korisnicima jer je komunikacija dvosmjerna i moguće je odgovoriti u realnom vremenu. Na društvenim mrežama potrebno je pravilno prenositi poruku korisnicima i obavijestiti ih o novostima ili ponudi u restoranu ili na web stranici i naravno podijeliti sadržaj (video, fotografije) koji su snimili vaši pratitelji (UGC engl. user generated content). Više o povećanju uključenosti korisnika na društvenim mrežama pročitajte u blog objavi Kako povećati uključenost korisnika na društvenim mrežama?, a ako vas zanima više o strategiji pročitajte u blog objavi Kako kreirati strategiju i kalendar objava na društvenim mrežama?

Izbjegnite pogreške na društvenim mrežama tako što ćete pročitati objavu Najčešće pogreške na društvenim mrežama.

Oglasi na društvenim mrežama za restorane

Doseg na društvenim mrežama sveden je na minimum pa vođenje društvenih mreža bez oglašavanja i nema nekog smisla. Upotrebljavanjem oglasa možete povećati broj publike s kojom komunicirate te im u pravo vrijeme pokazati slasne zalogaje koje spremate u svom restoranu. Dobra je strategija ako nudite marende pokazivati oglase u vrijeme od 9 do 13 sati jer u to vrijeme gladni korisnici najčešće donose odluku o narudžbi. Neka vaš oglas bude triger. Više o oglašavanju na Facebooku pročitajte u blog objavi Facebook oglašavanje.

Nagradne igre na društvenim mrežama

Jedna od bolji strategija pridobivanja novih klijenata jesu nagradne igre na društvenim mrežama. O njima smo puno pisali, a više o zakonima i pravilima pročitajte u blog objavi Pravila Facebook nagradnih igara, o idejama pročitajte u blog objavi Ideje za Facebook i Instagram nagradne igre.

Web stranica za restorane

Potrebno je izraditi web stranicu koja će biti jedan od kanala komunikacije s postojećim i potencijalnim klijentima. Na stranicu je potrebno postaviti lokaciju restorana, telefonski broj, jelovnik, kratak opis i dio s novostima i popustima.

SEO optimizacija za restorane

Ako želite da vas korisnici pronađu Google pretraživanjem, morat ćete se koristiti SEO optimizacijom da bi se vaš restoran za određena pretraživanja mogao prikazati na prvoj stranici s rezultatima. Primjerice, ako se restoran nalazi u Rovinju potrebno je optimizirati stranicu za ključne riječi „restoran Rovinj“. Saznajte više o SEO optimizaciji na blogu Što je SEO optimizacija?

Izrada dizajniranih letaka za restorane

Prateći pravila dizajna, moguće je izraditi vrlo atraktivne vizuale za flyere odnosno letke restorana. Nakon izrade letaka potrebno ih je distribuirati na različitim lokacijama pa ako se vaš restoran nalazi u blizini turističkog kampa ili hotela, možete ostaviti letke na recepciji. Dodatne su ideje za poziciju letaka poštanski sandučići u krugu nekoliko kilometara od lokacije restorana te s paketom dostave kako bi i postojeći klijenti vidjeli ponudu restorana.

Izradite prometne znakove

Prometni znakovi omogućit će mnogima da lakše dođu do vas, a samim time povećat ćete zadovoljstvo klijenata koji su vas brzo i jednostavno pronašli.

Prigodni popusti

Najbolje je popuste uskladiti sa strategijom na društvenim mrežama pa tako možete nuditi popuste za studente, umirovljenike ili nagraditi postojeće klijente svakom petom dostavom besplatno.

popusti za restorane

Sponzorstva

Sponzoriranje lokalnog kluba može doprinijeti vašem poslovanju, ne samo stvarajući bolju sliku u društvu i pokazivanjem društveno odgovornog poslovanja već i indirektno utječe na prodaju u vašem restoranu. Društvo koje prati klub moglo bi se odlučiti na večeru poslije utakmice ili druge sportske aktivnosti baš u vašem ugostiteljskom objektu.

Lokalni sajmovi i događanja

Vrlo je važno iskoristiti priliku sajma ili događanja gdje možete širokoj masi potencijalnih klijenta ponuditi vaše slasne zalogajčiće. Na sajmu budite vedri i nasmijani kako biste privukli što više osoba do štanda.

 Usmene preporuke (engl. word of mouth)

Iako se nalazi na zadnjem mjestu, mislim da je ovo najjači vid marketinga. Word of mouth u doslovnom prijevodu znači od usta do usta, ali ja bih preveo kao usmene preporuke. Usmene preporuke funkcioniraju samo ako imate jako, ali jako dobru uslugu i ponudu. Svatko tko je zadovoljan uslugom u restoranu preporučiti će ga svojim prijateljima.

Zaključak

Sada je na vama da odaberete koji vam savjeti najbolje odgovaraju, a kada ih počnete primjenjivati ne zaboravite pratiti metrike jer jedino na ono što mjerimo možemo i utjecati.

Pratite ove korake i zasigurno ćete povećati promet u vašem restoranu, ali imajte na umu da kvaliteta usluge mora pratiti način komunikacije i objave na društvenim mrežama. Izrada strategije za restorane oduzet će vam dosta vremena pa preporučujem da prepustite taj dio profesionalcima kako bismo vam pomogli ostvariti ciljeve i poboljšati komunikaciju s klijentima.

Za sve daljnje informacije Markething tim stoji na raspolaganju.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *