Kako do uspjeha na društvenim mrežama?

Kako do uspjeha na društvenim mrežama?

Društvene mreže nameću dinamičan marketing za poslovna sučelja svih razina. Često postavljeno pitanje prije nekoliko godina: “Zašto bi naše poslovanje koristilo društvene medije?” zamijenjeno je pitanjem: “Kako naše poslovanje može rasti uz marketing društvenih medija?“.

Uz naše savjete za društvene mreže olakšajte si putovanje kroz ovaj danas nezaobilazan svijet.

Prisutnost na društvenim mrežama

“Upoznajte se. Upoznajte klijenta. Uvodite inovacije.” – Beth Comstock, bivša voditeljica marketinga i potpredsjednica General Electricsa, autorica uspješnice „Imagine it Forward: Courage, Creativity and the Power of Change“

Prije stvaranja strategije morate odrediti smjer u kojem se želite kretati. Potrebno je osvrnuti se na osobitosti svojega poslovanja te dobro razmisliti na kojim se medijima oglašavati:

  • Koje su društvene mreže trenutno aktivne
  • Jesu li optimizirane (slike, naslovnice, bio’s, URL)
  • Koji mediji donose najveću vrijednost
  • Kako se vaši profili uspoređuju s konkurentnim profilima


Vaš idealan korisnik

“Cilj marketinga je taj, da se usluga spoznaje toliko dobro da se može prodavati sama od sebe!” – Peter Drucker, otac modernoga menadžmenta

Čak će i najbolji marketing propasti ako cilja pogrešnu publiku. Razmislite o sljedećim karakteristikama svojih korisnika:

  • Dob
  • Lokacija
  • Vrsta posla
  • Prihodi
  • Problemi koje vaše poslovanje može riješiti

 Najkorištenija društvena mreža – vaša misija je posebna!

“Što te čini čudnim, to te čini unikatnim i zato se ističeš.” – Dan Schawbel, osnivač Millennial Brandinga i WorkplaceTrends.com

Vaša misija za društvene mreže vodit će vas u budućim aktivnostima. Što god planirate imat će refleksiju na identitet vašega brenda. Tvrtka koja objavljuje nasumičan sadržaj bez vođenja će propasti. Ljudi prate eksperte, a ne generaliste!

Identificirajte ključ uspješnoga uzorka

“Ako ne možeš izmjeriti, ne možeš ni unaprijediti!” – Lord Kelvin, fizičar

Uspjeh možemo mjeriti prema:

  •  Broju konverzija
  • Vremenu provedenome na stranici
  • Spominjanju među brendovima
  • Broju dijeljenja

Ne znate kada je najbolje objaviti sadržaj na društvenim mrežama pročitajte blog objavu: Najbolje vrijeme za objavu sadržaja na društvenim mrežama

Stvaranje zavodljivoga sadržaja

„Sadržaj je ono gdje očekujem da se nalazi pravi novac.” – Bill Gates, osnivač Microsofta

Na red dolazi najzabavniji dio, a to je objavljivanje na društvenim mrežama. Sada kada znate tko je vaš idealan klijent i naoružani ste potrebnim informacijama, stvaranje zavodljivoga sadržaja trebalo bi biti mačji kašalj. Što se zapravo smatra sadržajem? Evo nekoliko primjera:

  • Fotografije
  • Video
  • Blog objave
  • Vijesti
  • Infografike
  • E-knjige
  • Intervjui

Sadržaj je gorivo koje pokreće vaše društvene mreže. Ulagati u visokokvalitetan sadržaj od ključne je važnosti!

Kako bi fotografije bile u idealnim veličinama za društvene mreže pročitajte blog objavu Vodič za dimenzije fotografija na društvenim mrežamaa ako tražite besplatne fotografije za vizuale pročitajte blog Besplatne fotografije za bolje poslovanje

Investirajte u alate

“Dajte običnim ljudima prave alate i oni će stvoriti najčudesnije stvari.” – Neil Gershenfeld, profesor na američkom sveučilištu MIT

Sve marketinške tvrtke imaju svoje male tajne, alate kojima povećavaju svoju produktivnost. Pravi alati podići će vašu efikasnost i produktivnost na višu razinu, a vrijeme utrošeno na obavljanje posla višestruko će se skratiti.
Pitate se kako? Alatima za rad na društvenim mrežama možete napraviti raspored za svaku planiranu objavu i zaboraviti na objavljivanje (barem na neko vrijeme).

Više o alatima za društvene mreže pročitajte u blog objavi: Alati za društvene mreže

Prati, analiziraj i optimiziraj

“Ako mučimo podatke dovoljno dugo, priznat će nam sve.” – Ronald Coase, dobitnik Nobelove nagrade za ekonomiju 1991.

Ovo je možda najvažniji korak u postizanju uspjeha na društvenim mrežama. Čak i najuspješnije marketinške tvrtke oslanjaju se na testiranje i pogreške. Možda djeluje prejednostavno da bi bilo istinito, ali praćenje podataka, njihova analiza i optimizacija ključni su za uspjeh. Pustite da vas vode podatci.

Više o praćenju rezultata na Facebook stranici pročitajte u blog objavi: Facebook Page Insights analitika

Utemeljena marketinška strategija ne smije se uzeti zdravo za gotovo, ona zahtijeva neprestanu promjenu i nadogradnju u skladu s razvojem tehnologije. Započetu strategiju svakim danom treba polako optimizirati, odbaciti višak, a usvojiti ono što se pokazalo kao uspješno.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *