Ideje za Facebook i Instagram nagradne igre

Ideje za Facebook i Instagram nagradne igre

Kako biti kreativan pri izradi Facebook nagradne igre? Pustite mašti na volju i smišljajte igru koja će biti zanimljiva vašim pratiteljima. Ako želite biti kreativni, um vam mora biti slobodan. Teško je biti kreativan ako vas nešto muči i opterećeni ste, zato je najbolje razbistriti um u prirodi, zatim u timu brainstormati ideje.

branistorming ideje

Ako tražite pravila za organizaciju Facebook i Instagram nagradnih igara kliknite na Pravila Facebook nagradnih igara u suprotnom nastavite čitati ovu objavu.

Mnogi se administratori Facebook stranica koriste dosadnim nagradnim igrama – „Lajkaj, podijeli, označi“ metoda i nije baš najuspješnija jer nedostaje kreativna nota kojom je moguće privući potencijalne korisnike na uključivanje u nagradnu igru. 

Zanima vas kako povećati uključenost na društvenim mrežama pročitajte blog objavu Kako povećati uključenost korisnika na društvenim mrežama.

Prednosti organiziranja nagradnih igara:

  •  porast broja pratitelja
  •  povećanje svjesnosti o brandu
  •  stvaranje potencijalnih klijenata
  •  ušteda novca za oglašavanje
  •  povećanje interesa za proizvod ili uslugu
  •  bolje povezivanje s pratiteljima
  •  zagarantirana zabava
  •  jedinstven sadržaj

Nemojte osmišljavati nagradnu igru tek toliko da budete aktivni na stranici. Potrudite se biti što kreativniji i vaša će publika to nagraditi angažmanom u nagradnoj igri. Nagrada mora biti primamljiva i potaknuti vaše korisnike da se uključe, ali istovremeno nagradna igra mora biti dobro isplanirana, kreativna i jednostavna.

Ideje za nagradne igre:

  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici moraju komentirati na koji se način koriste vašim proizvodom ili uslugom.
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici moraju komentirati što oni mogu napraviti u 2 klika (primjer koji smo mi upotrijebili, pročitajte dalje kako biste pronašli više informacija) ili što mogu napraviti s vašim proizvodom.
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici moraju komentirati kako bi nazvali vaš novi proizvod ili uslugu.
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici se moraju fotografirati s vašim proizvodom. (Napomena: Pripazite da dobro koncipirate pravila Facebook nagradne igre da ne biste kasnije imali probleme.)
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici moraju osmisliti novi slogan za vašu tvrtku.
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici moraju komentirati zašto vole vaš proizvod ili uslugu ili što im predstavljaju (primjer dalje u tekstu).
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici moraju na svom profilu javno podijeliti fotografiju s vašim proizvodom (dobar primjer ovakve nagradne igre imao je Varteks).
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici moraju opisati fotografiju (caption this photo).
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici moraju nadopuniti rečenicu.
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici  moraju podijeliti fotografiju iz vašeg objekta (idealno za ugostitelje).

ideje za nagradne igre

Ponekad će ideje doći same od sebe!

Jednom mi je jedan dragi prijatelj, kada sam njegovom ocu pomagao instalirati Skype, rekao iz šale: „Što je to tebi? Tebi je to dvije minute!“ Nasmijao sam se i dosjetio da bi to mogla biti odlična ideja za objavu na našim društvenim mrežama. Izradili smo jednostavan vizual, malo izmijenili i objavili, doseg objave bio je 100 % veći od uobičajenog za takve objave.

Objava je pokazala dobre rezultate pa smo odlučili investirati još poneku kunu u oglašavanje na Facebooku i Instagramu. Približavala se prva godišnjica osnivanja Markething agencije za digitalni marketing i odlučili smo nagraditi naše pratitelje. Idealno rješenje bila je Facebook nagradna igra. Nakon zajedničkih brainstormanja odlučili smo se za tisak na majice s idejom prijatelja s početka primjera.

Dodatna ideja za začiniti nagradnu igru

Slušajući 18. epizodu Surovih strasti s Daliborom Šumigom, došli smo do saznanja da pri izradi nagradne igre svi organizatori traže dodatne lajkove, a malo ih se koristi načinom nagrađivanja u kojem pobjeđuje komentar koji ima najmanje lajkova. Zanimljiva ideja, zar ne? Hvala Daliboru Šumigi na dijeljenju ove zanimljive ideje koju smo mi odlučili testirati u Markethingu.

Naš primjer nagradne igre

Osmislili smo jednostavan, ali privlačan dizajn za tisak, dali u print i pripremili sve prije godišnjice osnivanja. U studenom smo napravili smo rođendansku objavu i napomenuli pratiteljima da će nagradna igra započeti toga dana u 18 sati i da ih čeka iznenađenje.

Objava za početak nagradne igre izgledala je ovako.

Primjer nagradne igre kroz tri objave

Zanimljivo je da sam za vrijeme pretraživanja informacija o Facebook nagradnim igrama pronašao još jednu ideju – nagradna igra ne mora biti samo jedna objava već možete napraviti tri i tako „pokupiti vrhnje“ sa sve tri objave. Veći broj objava donosi i povećanje broja uključenih što vama donosi veći doseg objava. Testirali smo to kod naših klijenata i pokazalo se kao pun pogodak. Tri objave, svaka s velikim dosegom.

Prva objava za Nacionalni park Brijune.

Druga objava za Nacionalni park Brijune.

Treća objava za Nacionalni park Brijune.

Ovako je umjesto jedne objave, nagradna igra provučena kroz tri objave. Odličan način, zar ne?

Dodatni primjeri Facebook nagradnih igara

Primjer nagradne igre za Pizzeriju Asterix

Primjer nagradne igre za Istra Adventure

Dodatni savjeti za nagradne igre

Mnogi preporučuju da nagradna igra traje do pet dana jer korisnici izgube interes. Međutim, vjerujem da nagradna igra može trajati sve dok ste kreativni, a vaši pratitelji zaokupljeni igrom.

Ponekad vam nagradna igra neće uspjeti, ali ne očajavajte. Prateći ove objave povećat ćete si vjerojatnost uspješnosti Facebook nagradne igre.

Prepustite organizaciju nagradnih igara stručnjacima

Da bi vaše nagradne igre bile uspješne, prepustite vođenje društvenih mreža stručnjacima u njihovom organiziranju. Samo pravilno koncipirana, kreativna i jednostavna nagradna igra može polučiti najbolje rezultate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *